lunes, 19 de octubre de 2009

Fet!

Abans de començar a publicar, donar les gràcies a nes senyor Miquel que m'ha donat l'empenta per a crear al blog. Com ell, imagin, era una idea que rondava i que -encara que ja havia creat el blog de Polònia- no havia donat es "Sús!".

Idò fet! Dins aquest espai, dins es meu talaiot, hi haurà moltes de les cabòries del meu dia a dia i, moltes d'aquestes, alguns de vosaltres haureu compartit amb mi. També des de la mort del fotolog, he recuperat el terme "dins es meu talaiot", i a veure si reneix i compartim paraules i vivències!

Tampoc promet constància... però s'intentarà aportar tot el que crec relevant. El talaiot ara està a Palma, per primer cop vivint a la nostra ciutat, més a prop que mai!

Bona nit!

2 comentarios:

Miquel dijo...

Re-benvinguda a n'aquest món blocaire! No m'has de donar les gràcies, tot i que és una gran satisfacció haver contribuït a que te decidíssis! ;)

D'aquí en pot sortir un intercanvi d'idees ben interessant!!

Una besada ben grossa!

Aloma dijo...

Bé!!! Etapes de relatsencatalà, fotologs i blogs... l'important és que ens quedin coses a dir. M'apunto als seguidores!!!